- Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy i obejmuje elementy ogrodzeń (słupki, płyty pełne/ażurowe).
- Udzielamy gwarancji na materiał dostarczony i rozładowany u klienta. Wszelkie roszczenia dotyczące jakości oraz ewentualnych wad klient zobowiązany jest zgłosić podczas rozładunku materiału. Nie bierzemy odpowiedzialności za mechaniczne uszkodzenia materiału, złożonego już u klienta.
- Towar odebrany bez zastrzeżeń uznaje się za wolny od wad widocznych. W przypadku zgłoszonej i uzasadnionej reklamacji wadliwy materiał zostanie wymieniony na wolny od wad w terminie i na zasadach ustalonych przez strony.
W przypadku gdy klient wiedział o wadzie w chwili odbioru materiału lub gdy wada nie obniża wartości użytkowej materiału producent ma prawo odmówić zobowiązań gwarancyjnych. - Ze względu na wymagane środki oraz zabezpieczenia materiału transportowanego nie bierzemy odpowiedzialności za materiał odbierany przez klienta własnym transportem.
- Jeżeli klient nie zamawia usługi montażowej ogrodzenia zobowiązany jest do zabezpieczenia rozładowanego materiału we własnym zakresie
- Jeżeli klient wykonuje montaż ogrodzenia we własnym zakresie Producent nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w skutek nieprawidłowego montażu.
- Elementy ogrodzeń sprzedawane są standardowo w kolorze szarym (kolor betonu) lub na zamówienie barwione w masie przy pomocy pigmentu.
- Ze względów technologicznych dopuszcza się powstawanie mikro pęknięć na powierzchni materiału, które nie mają wpływu na własności użytkowe ogrodzenia.
- Reklamacją nie są objęte:
-
- różnice w odcieniach płyt oraz słupków związane z technologią produkcyjną,
- wypływki betonu występujące na krawędziach materiału,
- pory na powierzchni materiału,
- naloty, wykwity, plamy (powstałe w wyniku procesu produkcyjnego, procesu parowania lub niewłaściwego przechowywania przez klienta),
- niewielkie uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rysy, odpryski).
-